maandag 14 april 2014

Het park en haar gebruikers: Angelique Stefas

Angelique Stefas 1 van de organisatoren van de zwemtocht op de Oude IJssel


1.Wie ben je en wat doe je?
Ik ben Angelique Stefas. Ik ben getrouwd met Vlassio Stefas, we hebben twee kinderen Danai en Dimitri en we wonen in Ulft. Ik werk al 21 jaar met veel plezier bij Wim Bosman Expeditie in 's-Heerenberg.

2.Waar maak je het meest gebruik van op het DRU Industriepark? 
We komen wekelijks bij de DRU voor de gitaarles van onze zoon Dimitri. We bezoeken regelmatig de bibliotheek, SSP-hal, theaterzaal en de popzaal. Last but not least: Vlassio en ik zitten samen in de organisatie van Zwemtocht Oude IJssel die dit jaar voor de 2de keer plaats vindt op  zondag 29 juni. Start en finish bij de DRU.

3.Wat is je persoonlijke band met het DRU Industriepark? 
Onze opa's hebben er vroeger gewerkt.

4.Wat kan er beter op het DRU Industriepark? 
De verbeteringen zijn nog in volle gang. Ik ben ervan overtuigd dat het alleen maar beter kan worden.

5.Is het DRU Industriepark belangrijk voor de regio in je ogen? 
jazeker. Het is een prachtig park en het biedt veel mogelijkheden voor jong en oud op gebied van cultuur en creativiteit. Dit trekt ook zeker jongeren aan.

6.is de historie van de plek nog belangrijk en waarom wel/niet? 
De historie van de plek moet behouden worden. Voorouders van menig Ulftse familie heeft er gewerkt.

7.Aan wie geef je het stokje door en waarom? 
Ik geef het stokje door aan Sonja ten Brink. Ze is vrijwilligster in het filmhuis van de DRU Cultuurfabriek.