vrijdag 27 september 2013

"Dat is heel wat voor Ulft!"

Linda Overbeek over Ronald Goedemondt

Gisteren hebben we een oproep op de DRU Industriepark Facebook pagina geplaatst met een oproep of iemand voor en na de voorstelling van Ronald Goedemondt een kort interview zou willen doen. Linda Overbeek reageerde. Ons gesprek is hieronder te lezen.

1.Wat verwacht je van vanavond?
Ik verwacht een leuke avond vol humor met een scherp randje.

2. Wat is er zo leuk aan Ronald Goedemondt?
Ik ken alleen nog maar fragmenten uit DWDD, ik laat me verder verrassen.

3. Waarom heb je gekozen voor de DRU Cultuurfabriek?
De DRU is vanzelfsprekend. Mooi theater en nadien nog een lekker afzakkertje in Het Schaftlokaal.

4. Voldeed Ronald Goedemondt aan je verwachtingen? En waarom wel of niet?
Ik heb enorm genoten van de voorstelling. Hij had ook meteen het publiek op zijn hand. En dat is heel wat voor Ulft!

5. Wat voor een publiek kwam op Ronald Goedemondt af?
Ik vond het een mooi gemengd publiek: jong en oud, hippe mensen en degelijk publiek (als ik dat zo mag noemen).

6. Welk stukje uit de show vond je het mooiste?
In de hele show zaten herkenbare stukken. Iedereen is wel eens iemand tegen gekomen of kent iemand waar hij het over had. De dingen die je zelf stiekem denkt, zegt hij hardop. Met een scherp randje dus.

7. Wanneer ga je weer naar de DRU Cultuurfabriek?
Ik ga volgende week denk ik nog wel naar de DRU-film en 25 oktober naar Howard Komproe. Nu al zin in.